Jeg er ei helt vanlig firebarnsmor som bor på Haua. Jeg er gift med Egil, og sammen har vi 4 flotte unger i alderen 6 til 22 år. Sang og musikk har alltid vært en del av heimen vår, og vi er begge med i et band som består av gode venner som synger og spiller sammen i den lokale menigheten vår.

Eliin

Vi har flere ganger snakket om at vi ønsker å dele troen vår og musikken med flere, og Mette Mydland, en god venn som også er en del av bandet, kom opp med ideen om å spille inn ei plate. I tillegg til å komme med forslaget, ønsket hun også å finansiere hele prosjektet!!

Pasted Graphic 1

For meg ble det veldig spesielt, for jeg hadde lenge kjent på at Gud ønsket at jeg skulle bruke de sangene som Han har gitt meg i ulike faser av livet, og ikke bare ha dem for meg selv. Sangene er min nistepakke av erfaringer, som Gud ønsker at jeg skulle gi tilbake til Ham. Jeg sa at dersom Han ville at jeg skulle bruke sangene mine, så måtte Han sørge for finansieringen, slik at musikken kunne gis ut gratis på nettsida, og at eventuelle inntekter kunne gå til misjon og til arbeid blant mennesker i nød. Jeg hadde ikke forventa meg et såpass konkret svar… Jeg har erfart at å tjene Herren er det mest spennende som finns!!
Så på samme måte som gutten kom med matpakken som inneholdt fem brød og to fisk, og gav det til Jesus, så var det ikke selve matpakken som var så fantastisk, men at Jesus fikk den, slik at Han kunne velsigne den og la det bli til mat for flere!

Pasted Graphic

Mitt ønske er å bruke sang og musikk til å oppmuntre deg til å finne mening med livet og fred i hjertet, midt i omstendigheter som kanskje kan være kaotiske. Jeg tror ikke at det er mulig å finne denne freden verken i penger eller i andre ting som tilsynelatende gir lykke og trygghet. Den fred som Gud vil gi, kan vi få når vi velger å ta i mot Jesus som Herre og frelser. Guds kjærlighet er grenseløs, og det er umulig å beskrive den glede og fred som finnes hos Ham. Selv valgte jeg tidlig i livet å følge Jesus, og har alltid hatt et ønske om å få være med å lede andre inn i et personlig felleskap med Ham.

Gud viste sin uendelige kjærlighet til oss mennesker, da Han valgte å bli født i en skitten stall, vokse opp som et vanlig menneske og ta på seg straffen som vi fortjente ved å selv gå i døden for oss. Gud elsker ALLE mennesker, og vil gi EVIG LIV til hver eneste en som vil tro på Ham og følge Hans vei.

Gjennom en lengre periode med ei mor som har kreft, og hendelser i familien som har minnet meg om hvor skjørt livet kan være - har jeg blitt enda mer bevisst på at "hver dag er en sjelden gave - en skinnende mulighet" og hvor viktig evigheten er.
Våren 2013 valgte jeg å lage ei nettside for å dele det jeg selv har fått ta imot med familie, venner, bekjente og folk jeg kanskje aldri treffer.

koring
I løpet av sommeren 2013 var vi i full gang med innspilling av 12 sanger, og i løpet av første del av 2014 ville sangene være klar for å kunne gis ut. Sangene blir lagt ut her på denne sida, på Spotify, Itunes mv. i tillegg til selve CD plata.

5. februar fikk vi CD'ene levert, og nå gleder vi oss til Release-konsert på Betania 15. februar kl. 19.00.

1613027_10152180490055140_1145838309_o
DU er hjertelig velkommen!!

Du kan høre alle sangene på cd'en her:

1. I'll be waiting
2. Child
3. Nothing
4. Bring me back
5. Presence
6. I need you
7. Salme 139
8. When I need a friend
9. The fire
10. Shelter
11. Makten og æren
12. What a friend

I tillegg står det mer om hver enkelt sang under fanen "sanger".


Sangene kan også lastes ned på Itunes, Deezer, Amazon og Spotify.

https://itunes.apple.com/us/album/presence/id807764639?uo=4

Pasted Graphic

Du kan bestille en eller flere CD'er ved å sende epost med navn og adresse til eliin@dabb.no eller mettemyd@online.no (eller klikk enkelt i feltet nederst på sida),
så sender vi CD'en kostnadsfritt i posten til deg.

Vårt mål er å være med å spre de beste nyhetene som finnes. Disse nyhetene er ikke noe som gir en sunnere kropp eller forlenger livet med noen år, men det vil gi deg mening med livet, fred i hjertet og et EVIG LIV!

Eliin
Jeg ønsker deg av hjertet det aller beste!!!

Klem fra Elin


"Hver dag er en sjelden gave, en skinnende mulighet.
Hver dag er på ny en nåde, som stiger fra Himlen ned."

Vær velsigna!


Dersom du ønsker å støtte dette prosjektet, kan du gi en gave til konto 3310.66.27733. Eller du kan gi direkte til misjonærer som arbeider med å spre evangeliet og vise Guds kjærlighet i praksis der mennesker er i nød.

Tusen takk for din støtte!



Du er også hjertelig velkommen til menigheten vår,
og til å besøke den nydelige
bygda vi bor i!